0770 686 119 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Vice Presedintele WhatsApp, Chris Daniels, a declarat miercuri, 31 octombrie 2018, ca vor introduce reclamele in ”Stare”. ”Acesta va fi primul tip de monetizare a companiei si reprezinta si o oportunitate pentru intreprinderi de a ajunge la oamenii care utilizeaza WhatsApp.”

Daniels, cu toate acestea, nu a dat nicio data exacta pentru aceasta implementare, stire prezenta in online de ceva timp. WhatsApp are peste 1,5 miliarde de utilizatori la nivel global.

La inceputul lunii octombrie au aparut rapoarte media care pregateau momentul aparitiei reclamelor in cadrul aplicatiei gestionate de Facebook.

Functia “Stare” a WhatsApp permite utilizatorilor sa impartaseasca anunturile dorite in fisiere de tipul app.xt, fotografii, videoclipuri si animatii GIF, care dispar dupa 24 de ore, precum au retelele Facebook si Instagram.

Potrivit rapoartelor media, reclamele sau anunturile ar fi alimentate de sistemul native advertising al retelei Facebook si ar avea ca scop sa ajute utilizatorii sa inteleaga si sa sustina afacerile, folosind aplicatia de mesagerie.

Scopul CEO-ului Facebook, Mark Zuckerberg, de a monetiza WhatsApp a fortat co-fondatorii serviciului de mesagerie sociala sa paraseasca compania. Unul dintre ei, Brian Acton, a declarat recent pentru revista Forbes ca Zuckerberg se grabea sa faca bani din serviciul de mesagerie si sa submineze elementele tehnologiei sale de criptare. “Publicitatea targetata este ceea ce ma face nefericit“, a spus Acton.

La patru ani de la achizitionarea sa de catre Facebook pentru 19 miliarde de dolari, WhatsApp, care are acum peste 1,5 miliarde de utilizatori (fata de 2,3 miliarde de utilizatori ai Facebook), va livra anunturi targetate din 2019 – pe o platforma care a fost lipsita de anunturi pana in prezent.

Specialistii The Markers te pot ajuta oricand in dezvoltarea unei strategii eficiente de marketing pentru afacerea ta. Contacteaza-ne acum si iti vom oferi consultanta gratuita!

Distribuie acest articol in social media