0770 686 119 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Marketingul digital necesita continut interesat si cunostinte de baza despre utilizatori. Iar pentru a livra acest lucru, instrumentele de social media pot insemna un real ajutor. Cum se apropie cu pasi repezi Craciunul, trebuie sa fim recunoscatori pentru toate tool-urile care ne-au facut munca in agentie mai usoara si care ne-au ajutat sa ajungem la un rezultat mai bun.

Exista o multime de instrumente de social media destinate tuturor fatetelor marketingului. Daca ne gandim bine, pentru o singura postare pe Facebook sau Instagram, avem nevoie de continut original, de calitate, o imagine sau un video placut vazului si hashtag-uri potrivite postarii. Fara doar si poate, in crearea acestora am avut nevoie de cateva instrumente care sa ne impacheteze frumos ideile si sa ne ajute sa le materializam.

In esenta, anul 2019 nu ar fi fost la fel de frumos fara ajutorul acestor instrumente care sa ne usureze munca si sa ne transforme continutul in ceva cu adevarat seducator si demn de urmarit.

In cele ce urmeaza, voi enumera cateva din tool-urile pentru care suntem recunoscatori si de care am fost multumiti anul acesta:

1. Canva

Poate cea mai des folosita aplicatie pentru editarea imaginilor din postari, Canva a fost ajutorul ideal. Acest instrument de design, accesibil si foarte usor de folosit, ne-a oferit acces la o serie variata de sabloane pentru imagini si o tona de elemente de grafica pentru a crea vizualuri originale care sa mearga perfect pe newsfeed. Mai mult decat atat, pe blog-ul lor gasesti la un click distanta zeci de tips and tricks despre design, trand-uri in continut si ghiduri care sa te ajute sa creezi imagini cat mai interesante.

2. Remove.bg

Tot in ceea ce priveste editarea imaginilor, Remove.bg ne-a ajutat sa croppam cat mai exact si mai rapid fundalurile anumitor imagini. Este super usor de folosit si te ajuta sa castigi timp cand ai de creat rapid o imagine publicitara de prezentare a unui produs.

3. Freepik, Unsplash, Pexels

Exista sute de site-uri pentru imagini stock, de unde poti sa le descarci si sa le folosesti in diverse scopuri comerciale, insa cele mai des folosite de mine si colegii mei sunt acestea trei: Freepik, Unsplash, Pexel. Rar s-a intamplat sa nu gasim fotografii potrivite pe unul dintre dintre acestea. Asa ca, le recomandam cu drag.

4. Promo.com

Video, video, video, asa suna prezentul si viitorul social media. Promo.com este un tool simplu de creare si editare video, care iti ofera acces la zeci de sabloane. Cu ajutorul acestuia am reusit sa realizam clipuri simpatice pentru clienti.

5. Bitly

Link-urile scurte sunt mai usor de distribuit pe social media. Fiecare marketer are nevoie sa scurteze legaturile externe pe care le distribuie in postari. Bit.ly este cel mai bun prieten pentru ca nu incarca postarile cu link-uri deranjante vizual si iti permite sa creezi campanii usor de monitorizat.

6. Creator Studio

Nu este tocmai un tool, dar trebuie sa il mentionam pentru ca suntem foarte recunoscatori pentru existenta lui. Pana acum era destul de greu sa programezi continut pentru Instagram si era nevoie, fie sa folosesti aplicatii terte ori sa postezi individual. Dar de acum, programarea postarile in Instagram este mai facila direct din Facebook, via Creator Studio.

7. Contently, SocialMediaToday, Adweek

Acestea sunt cele mai simpatice surse de inspiratie pentru content calitativ. Saptamanal furnizeaza informatii despre cum sa-ti modelezi continutul, astfel incat sa fii relevant publicului. Pe langa articolele cursive si usor de urmarit despre noutatile din social media, site-urile iti ofera si infografice cu date clare despre industrie.

Well, multumim si ne dorim pentru 2020 sa mai adaugam noi si noi tool-uri care sa ne ajute sa livram rezultatele dorite!

 

Distribuie acest articol in social media