0770 686 119 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Instagram si-a castigat reputatia de cea mai mare sursa de imagini calitative cu flori, citate si apusuri. In cea mai mare parte, companiile ecommerce s-au ferit de o investitie mare in Instagram, deoarece, sa fim seriosi, un GIF inteligent pe care l-ai postat saptamana trecuta probabil nu ti-a adus o multime de trafic pe site sau o crestere in vanzari.

Dar Instagram inoveaza permanent, adaugand alte noutati care usureaza viata si transforma platforma intr-una mult mai interactiva pentru utilizatori. Mesajul aplicatiei este foarte clar – unei postari recent adaugate in platforma i se adauga functia comerciala.

In luna martie, in acest an, Instagram a anuntat lansarea celei mai noi provocari pentru brand-urile ecommerce: posturile comerciale. Asa cum Instagram a reprezentat si inca reprezinta doza ta de inspiratie zilnica, si-a facut tranzitia usor in ceea ce se va numi in curand, o platforma pe deplin functonala pentru ecommerce.

Brand-urile care adopta aceasta abordare au cea mai scurta cale spre a-si transforma contul obisnuit de Instagram intr-o sursa de venit creativa, frumoasa si calitativa.

Datorita noii functii comerciale pe care o are Instagram, brand-urile au posibilitatea de a eticheta propriile produse in postari si de a trimite prin numai 3 click-uri utilizatorii in platforma site-ului. Ce trebuie sa urmaresti?

  • Sa ai aplicatia Instagram actualizata;
  • Sa ai un profil business pe Instagram;
  • Sa fii admin pe o pagina sau un business manager account;
  • Sa ai un catalog de produse asociat cu o pagina de vanzare pe Facebook;
  • Sa vinzi bunuri fizice si respecti acordul comercial si politicile de compert ale Instagram.

Cantitatea semnificativa de continut care atrage atentia zilnic, cresterea traficului pe site si dobandirea unor noi clienti nu sunt lucruri simple de facut, insa crearea unui cont comercial nu este deloc dificil. Ceea ce trebuie sa stii este ca trebuie sa iti construiesti o buna infrastructura inainte de a incepe sa etichetezi produse pe Instagram. Aici gasesti top 5 modalitati catre succes:

1. Continutul trebuie sa fie perfect

Sa faci oamenii sa fie receptivi la continutul tau de pe Instagram poate fi dificil. Sa ai un continut mediocru in anul 2018 nu este deloc profi. Din acest motiv, este critic sa angajezi un fotograf sau un editor part- time care sa te ajute in crearea unor fotografii profesionale. Incepe sa gandesti contul de Instagram ca fiind imaginea magazinului tau.

2. Descrierile sunt cool

De cele mai multe ori, descrierea fotografiilor este lasata pe planul secund. Oricat de amuzanta, sincera sau educata este gandirea ta, asigura-te ca acel continut iti imbunatateste imaginea si ti-o transforma in una autentica, care invita la interactiune si este pro brand-ului tau. Folosind un limbaj care rezoneaza cu publicul tau tinta creste probabilitatea ca utilizatorii sa te placa, sa interactioneze cu tine, sa distribuie postarea sau sa acceseze produsele etichetate. Cand realizezi echilibrul perfect intre imagine si text, ajungi aici.

3. Utilizezi cele mai bune #hashtaguri

Cerceteaza ce #hashtaguri foloseste audienta ta zilnic, iar asta iti va aduce beneficii uriase. Totul este despre alegerea #hashtagurilor pe care clientii tai le iubesc. Aceasta reprezinta marirea sanselor de a-ti trimite postarile in fata audientei ideale. Foloseste un mix de 20-30 de #hashtaguri per post si experimenteaza care dintre grupurile de #hashtaguri ti-a oferit o expunere mai mare. Exista o multime de aplicatii, precum Top Tags sau Leetags, care te indruma in legatura cu ce #hashtag ti se potriveste.

4. Iti transformi postarile in unele comerciale

Este timpul sa iti etichetezi produsele si sa iti transformi profilul in unul comercial. Etichetandu-ti produsele, vei permite utilizatorilor sa atinga imaginea, apoi descrierea, care ii va conduce direct catre sectiunea website-ului tau.

Ai grija, insa, sa nu exagerezi. Nu este o idee buna sa iti transformi toate postarile in unele comerciale. Un profil perfect este unul care are in proportie de 40 % sau 50% postari comerciale. Iata doua brand-uri care intrec asteptarile cand vine vorba de postari comerciale: Byta si Nordstrom.

5. Incepe sa interactionezi cu postarile care contin hashtaguri de calitate

Acum ai facut toata treaba dificila – ai facut ca imaginea profilului tau sa fie curata, clara si precisa, ai introdus o descriere care defineste brand-ul in totalitate si ai reusit sa integrezi postarile comerciale. Este timpul sa interactionezi cu publicul tau.

Spre exemplu, daca vinzi sneakersi, identifica 4-5 comunitati de hashtaguri pe care iubitorii de sneakersi le adora, precum #sneakerhead, #solecollector, #instashoes, #newkicks sau #igsneakercommunity si apoi, da like si comment la 100 – 200 de astfel de imagini zilnic. Asta iti va aduce trafic organic de care ai nevoie pentru ca profilul tau sa se transforme intr-o adevarata sursa de venit.

Specialistii The Markers te pot ajuta oricand in dezvoltarea unei strategii eficiente de marketing pentru afacerea ta. Contacteaza-ne acum si iti vom oferi consultanta gratuita!

 

 

Distribuie acest articol in social media