0770 686 119 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Afla care sunt cele mai utile informatii in marketing digital si cateva tool-uri care sa te ajute sa-ti imbunatatesti campaniile de marketing online.
Stiri din advertising & social media

1) Facebook anunta un design nou

facebook design nou
CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, anunta o schimbare majora de design pentru cea mai mare retea sociala din lume.
Atat aplicatiile mobile, cat si site-ul vor avea un design nou pentru a accentua interactiunile in grupurile private din Facebook.

2) Facebook pune pe primul loc grupurile

access-blur-close-up-267399
Exista zeci de milioane de grupuri active pe Facebook. Cand oamenii il gasesc pe cel potrivit, devine adesea cea mai importanta parte a modului in care acestia utilizează Facebook. Astazi, peste 400 de milioane utilizatori Facebook apartin unui grup pe care il considera important si pe care petrec timp indelungat. De aceea, vor fi introduse noi instrumente care sa ajute la descoperirea si interactiunea mai eficienta cu grupuri de persoane care impartasesc aceleasi interese.

3) Instagram – platforma ideala pentru buticuri

blur-electronics-hand-174938
De ce Instagram? Strasenburgh, startegist SEO al agentiei LogoMaker, spune ca Instagram ofera atat beneficii pe termen scurt, cat si pe termen lung. Buticurile vor castiga urmaritori si clienti. Platforma poate actiona ca o versiune personalizata a site-ului, intarind conexiunea cu clientii pe termen lung. Mai mult, pe Instagram esti capabil sa faci mai repede vanzari, sa folosesti mai putini bani in marketing si sa devii mai bine cunoscut si autentic pentru o comunitate. Urmatoarele platforme potrivite pentru buticuri sunt Pinterest si Facebook.

4) Interfata noua Ads Manager

tmk art
Este lansata o noua interfata Ads Manager cu mai multe facilitati de navigare simplificate. Platforma are un design mai curat si care ofera o noua experienta de gestionare a campaniilor. Apare o noua bara de navigare ce ofera mai mult spatiu pentru a gestiona reclamele si pentru a evidentia instrumentele, avand ca scop o mai buna intelegere a performantei reclamelor.

5) Business Manager imbunatatit

tmk art 2
Conform Facebook, platforma Business Manager va fi actualizata mai tarziu in acest an. Obiectivul modificarilor va fi acela de a o face mai simpla, mai rapida si mai eficienta pentru crearea si activarea campaniilor de catre agentiile de marketing si publicitate si de catre toti advertiserii. Modificarile vor oferi o modalitate mai buna de gestionare a campaniilor si rapoartelor din istoricul clientilor, dar si o organizare mai curata a conturilor clientilor lor.

6) Noi tipuri de reclame Google

google
Google a anuntat noi tipuri de anunturi ce vor incepe sa apara. Cautarile Google de pe mobil vor include in curand reclame de tip galerie care permit oamenilor de marketing sa afiseze mai multe imagini prin intermediul carora site-ul sa poata fi accesat. Mai mult, vor aparea anunturi in feed-ul Google Discover. Noile formate de reclame sunt menite sa faca anunturile mult mai vizibile. In teste, acestea au avut rezultate foarte bune: cu pana la 25% mai multe interactiuni fata de cele traditionale. Aceste anunturi vor fi lansate doar pe mobil, nu si pe desktop.

7) Infografic Social Media 2019 

Acest infografic, realizat de Statusbrew, aduna o serie de statistici cheie cu privire la utilizarea platformelor sociale. Este prezentat numarul de persoane care sunt active in social media si timpul pe care acestea si-l petrec online si, totodata, care sunt oportunitatile de afaceri posibile raportat la acestea.
social_stats_2019_info

8) Frecventa ideala a postarilor social media este de 1/saptamana pentru campaniile lungi

Snapchat_Blog_FrequencyWhitepaper_Charts_Round3Figure-3
Echipa Snapchat a strans informatiile din peste o suta de campanii si reclame rulate pe platforma si a definit relatia dintre frecventa postarilor unui brand si impactul pe care aceasta il are asupra consumatorilor. Mai exact, cat de des trebuie un advertiser sa posteze o reclama, pana reuseste sa convinga consumatoru sa converteasca.
In urma studiului, reiese ca o frecventa saptamanala de doua postari ajuta mult la nivelul de expunere al reclamelor. Iar o frecventa mai mica de postari saptamanale este suficienta pentru campaniile mai lungi.
De exemplu, pentru o campanie care se desfasoara pe o perioada mai de 5-12 saptamani, o postare pe saptamana a condus la o crestere de 75% a progresului anunturilor.
Campaniile mai scurte de 1-4 saptamani au nevoie de o frecventa mai mare de postari saptamanale, aproximativ 2, pentru a ajunge la acelasi nivel de impact.

9) Numar de telefon in cazul atacurilor cibernetice

cyber-security-cybersecurity-device-60504
In cazul unui atac de securitate cibernetica, a fost lansat un numar de telefon la care poti apela pentru a beneficia de asistenta si consiliere. Numarul unic 1911 poate fi apelat in cazul in care esti victima unui atac cibernetic. Odata apelat, vei avea parte de diagnosticarea si remedirea problemei. Serviciul a fost introdus din cauza numarului mare de atacuri raportate de firme si agentii in ultima perioada.

Tool-uri in marketing online

10) Be funky – tool de editat poze

visual hunt
Be funky este un tool de editat poze. Poti crea colaje, modifica, taia si adauga filtre simplu si usor. Este o platforma intuitiva si foarte utila mai ales pentru crearea de colaje peste care puteti poti sa adaugi text si diverse elemente grafice.

11) Visual Hunt – poze free

be funky
Cauti poze frumoase gratuite? Visual Hunt este platforma perfecta. Ai diferite optiuni prin care poti filtra cautarile si imaginile in functie de: culori, licenta, relevanta, data de aparitie.

12) Banner snack

banner sn
Cu ajutorul acestui site poti crea simplu bannere. Exista numeroase tutoriale pentru a ajuta la realizarea lor si destule optiuni gratuite, dar si premium pentru diverse design-uri. Bannersnack este un instrument de real ajutor in campaniile de marketing digital.

13) Mobile Monkey

monkey
Mobile Monkey este un instrument de marketing digital creat in special pentru Facebook Messenger. Acesta este un Chatbot Builder pentru Facebook. Exista o serie de clipuri video pe Youtube unde poti invata sa il utilizezi.

14) Awario

awarip
Awario este un instrument care permite celui care il foloseste sa monitorizeze in timp real mentionarile primite in retelele sociale. Mai mult, utilizatorii pot interactiona si urmari mentiunile concurentilor. Este un tool folosit in special de brand-urile care organizeaza concursuri in online.

CONCEPTE MARKETING

15) Evergreen Content

Evergreen content este continutul care ofera valoare cititorilor indiferent de perioada in care a fost creat. Continutul „evergreen” ofera informatii valoroase chiar si la mult timp dupa ce a fost publicat.
Cateva exemple de “evergreen content”: Infografice, Ghiduri How-To, Checklists, Q&A, Research-uri sau Studii de caz.

16) Dinamic content

Este un termen care se refera la conținut (ex. banner, video, aspect website, continut website etc) care se schimba in functie de comportamentul si interesul utilizatorilor sau in functie de dinamica in timp real a unor factori externi (ex. prognoza meteo, nivelul de poluare dintr-un oras, evolutia scorului unui meci de fotbal etc).

Acest gen de continut creeaza experiente personalizate care pot imbunatatii semnificativ rezultatele unei campanii de digital marketing si performanta unui site.

17) Cei 4 U pentru un Headline excelent

U-rgent
U-nic
U-til
U-ltraspecific (cifrele si detaliile au un efect puternic asupra cititorilor)
Un HL trebuie sa atraga atentia cititorului in doar 7 secunde. HL trebuie sa poata selecta audienta potrivita si sa faca o promisiune in legatura cu un beneficiu pentru cititor. Trebuie sa fie personal pentru a-l face pe sa simta ca mesajul ii este adresat chiar lui. Trebuie sa se potriveasca cu restul textului si mai ales cu primul paragraf. Trebuie sa fie clar si scurt, de preferat cel mult 17 cuvinte si sa reduca rezistenta cititorului prin folosirea cuvintelor de genul: “gratuit”, “garantat”.

RECOMANDARI – filme, locuri, carti

18) One Strange Rock – serial

osr

Serialul ne spune povestea extraordinara a Pamantului si de este planeta noastra deosebita si unica intr-un univers in mare masura necunoscut. One Strange Rock povesteste despre modul in care viata supravietuieste si se dezvolta pe Pamant dintr-o perspectiva unica, a 8 astronauti aflati departe de planeta. 10 episoade de cate 47 de minute prezentate de Will Smith despre evolutia planetei Pamant dintr-o simpla roca la caminul nostru. Urmariti serialul si spuneti-ne daca v-a placut!

19) Cuibul Artistilor

cuibul artistilor
Recomandam cu caldura trupa independenta de teatru Cuibul Artistilor care organizeaza spectacole saptamanal. Dupa cum spun si ei, ofera o experienta unica si o atmosfera prietenoasa si relaxanta. Tinerii actori se sustin doar din donatii, asa ca, daca participati, nu ezitati sa sustineti artistii si sa-i ajutati sa creasca!
https://rezervari.cuibulartistilor.ro/

Distribuie acest articol in social media