0770 686 119 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Am cules si aranjat cele mai valoroase si noi tool-uri in marketing digital, stiri, noutati in marketing online descoperite in aceasta luna, toate pentru a te ajuta sa iti imbunatatesti calitatea afacerii!

Afla ultimele tendinte in marketing, pentru ca noi, cei de la The Markers, impartasim tot ce ne ajunge pe la urechi din acest domeniu. Iata ce am pregatit pentru tine in aceasta saptamana:

Tool-uri pentru Instagram si Google

 

1. UNFOLD

Unfold este un set de instrumente pentru crearea de povesti pe Instagram si, de ce nu, pe Facebook. Aplicatia pune de dispozitia utilizatorilor o serie de sabloane elegante, filtre si efecte pentru fotografii si videoclipuri. Mai mult, se poate descarca si varianta free, care iti ofera cateva dintre sabloanele si fonturile cu care poti sa te diferentiezi.

1

2. Hype Type

Cu ajutorul acestei aplicatii este foarte usor sa creezi story-uri cu texte in miscare. Le poti proiecta dupa cum doresti. Iata mai multe in clipul urmator:

 

3. Huji Cam

Cu ajutorul acestei aplicatii creezi imagini gata editate cu filtre vintage. Este o aplicatie gratuita, buna de folosit mai ales pentru imaginile capturate de tine.

2

4. 8 mm

Alta aplicatie care iti ofera filtre vintage este 8 mm. Cu ajutorul acesteia poti crea videoclipuri retro de postat la story. Este o aplicatie intuitiva, care iti ofera o paleta larga de editari Instagram friendly.

3

 

5. Upswing – Visibility record

Visibility Record pune la dispozitie o lista cuprinzatoare de cuvinte cheie pe care oamenii le cauta in mod frecvent atunci cand intra in contact cu o industrie sau cu un brand. Astfel, aici marketerii gasesc informatii structurate cu privire la cele mai vizibile site-uri pentru fiecare cuvant cheie cautat. Este util pentru startegiile SEO si nu numai.

https://upswing.ro/report/

4

6. Miro.com

Miro.com permite utilizatorilor sa lucreze cu toate fisierele incarcate in platforma impreuna cu echipe aflate la distanta, fara constrangeri legate de locatia fizica, spatiul de intalnire, totul fiind online.

Miro este o platforma centralizată pentru lucrul in echipa. Ajuta la colaborarea tuturor membrilor unei echipe mai simplu, online. Este special conceputa pentru a imbunatati eficienta celor care lucreaza remote si a simplifica pentru ei informatiile despre task-uri, clienti si stadiul in care se afla anumite proiecte.

5

 

Noi tehnologii

 

7.Tehnologia SF care va schimba cursele auto

Confom Daily Mail, compania auto McLaren a introdus un concept futuristic, si anume, MP4-X, masina ce va putea fi controlata direct de creierul soferului si care ar putea sa se repare singura dupa un accident.

Este considerat a fi viitorul masinilor Formula 1. Interesant este faptul ca masinile vor putea fi controlate prin transmiterea semnalelor din creierul soferului si a unor holograme, ce vor inlocui volanul traditional, spune Daily Mail. Momentan tehnologia necesara conceperii unei astfel de masini este in stadiul de dezvoltare. Iata mai multe detalii aici:

https://www.dailymail.co.uk/sport/formulaone/article-3344162/Is-future-Formula-One-McLaren-unveil-incredible-MP4-X-futuristic-concept-car-controlled-drivers-brain.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

 

8. Mintea noastra va putea fi conectata la cloud pana in 2030

Pana la sfarsitul anului 2030, gandirea noastra ar putea sa fie aproape in intregime non-biologica si capabila sa functioneze la fel ca o unitate hard disk externa – avand capacitatea de a crea informatii de rezerva (back-up) la fel ca in cazul tehnologiei, conform lui Ray Kurzweil, director of engineering la Google. El prezice, in cadrul Exponential Finance Conference din New York, ca oamenii vor avea creiere hibride capabile sa se conecteze la cloud si la computere. Mai multe informatii despre subiect gasiti in articolul urmator:

https://www.learning-mind.com/humans-will-have-cloud-connected-hybrid-brains-by-2030-ray-kurzweil-says/

 

Stiri din advertising & social media

Inca de la aparitia marketingului in social media, brand-urile au incercat sa gaseasca cel mai potrivit moment de postat pe platforme pentru a maximiza engagement-ul, reach-ul si, evident, a creste conversiile. Un studiu realizat de Sprout (preluat de Social Media Today) ofera informatii despre cele mai potrivite ore de postat pe: Facebook, Instagram, LinkedIn si Twitter.

 

9. Facebook

Conform graficului, Sprout sugereaza ca postarile distribuite miercuri, intre orele 10:00-11:00 si intre 13:00-14:00, au cel mai mare engagement. Similar, joi si vineri la orele 10:00-11:00

6

 

10. Instagram

Pentru Instagram, datele Sprout indica, de asemenea, miercurea ca fiind ziua cu cel mai mare engagement, intre 10:00 si 11:00. Vineri este o alta zi in care instagram inregistreaza engagement mare intre orele 10:00 si 11:00. Graficul arata, totodata, ca utilizatorii sunt mai activi in platforma dupa amiaza, nu dimineata, contrar asteptarilor.

7

 

11. LinkedIn

Pentru LinkedIn, dimineata este cel mai mare engagement. Marti, miercuri, joi la ora 09:00 este ideal de postat. In ceea ce priveste orele de dupa amiaza, miercuri la ora 12:00 si la ora 15:00, joi intre orele 13:00-14:00, sunt zilele cele mai bune.

8

 

12. Twitter

Povestea este ușor diferită pe Twitter, miercurea si vinerea sunt cele mai bune rezultate, la ora 09:00. Sprout spune ca marti si miercuri sunt cele mai bune zile pentru a posta, in general, in timp ce sambata sunt inregistrate cele mai putine engagement-uri.

10

 

13. Instagram lanseaza reclame cu branded content

Instagram lanseaza reclame cu branded content tuturor marketerilor, ceea ce face posibil ca brandurile sa poata sa creeze reclame utilizand postarile organice de la influencerii cu care colaboreaza. Mai exact, brand-urile pot sa sponsorizeze o postare a unui inluencer despre acel brand si sa o promoveze drept reclama. Mai multe detalii gasiti aici: https://marketingland.com/instagram-advertisers-can-now-convert-organic-influencer-posts-into-ads-262060

11

 

14. Carousel in LinkedIn

Platforma anunta ca, mai nou, poti crea reclame de tip carrousel in aceasta.

https://business.linkedin.com/marketing-solutions/native-advertising/carousel-ads 

12

15. Tik-tok are din ce in ce mai multe descarcari

Conform Statista, TikTok a inregistrat peste 1.4 mil utilizatori in Romania. Romania se claseaza pe locul 15 din lume in ceea ce priveste numerul de descarcari ale aplicatiei.

https://www.statista.com/chart/16939/tiktok-app-downloads/

13

 

16. Cele mai active 50 de branduri in social media din Romania

Biz Agency a realizat un clasament Top Social Brand al celor mai active branduri in social media in Romania. Topul arata ca primele 5 locuri sunt ocupate de: Samsung, Coca-Cola, KFC, Vodafone si Lidl, urmate de Avon, Telekom si Banca Transilvaniei. In clasament se regasesc si Pepsi, L`Oreal, BMW, Flanco si Dacia, insa nu in primele pozitii. Iata mai jos intreg clasamentul.

https://www.retail-fmcg.ro/analize/top-social-media-brands-2019.html

GOOGLE + SEO NEWS

 

17. Google Core Update

Google a anuntat in prealabil ca va lansa o actualizare a algoritmului. Google a numit-o actualizarea de baza din iunie 2019. Exista speculatii cu privire la noile criterii de indexare, asa ca, in urmatoare perioada trebuie verificate rapoartele de performanta privind analiza web si rapoartele de performanta din Consola de cautare, pentru a vedea daca site-ul a fost afectat de aceasta actualizare a algoritmului.

14

18. Google Webmasters

Canalul de Youtube Google Webmasters a creat o serie de episoade: SEO meetbusting in care sunt intervievati oameni din industria SEO. Acestia dezbat noutatile si cele mai importante aspecte legate de optimizarea motoarelor de cautare. Interviurile sunt interesante si pline de informatii utile pentru profesionistii din domeniul SEO. Iata unul dintre episoade mai jos:

 

 19. Keywords Everywhere – Keyword Tool

Keywords Everywhere este o extensie Chorme si un instrument de cautare a cuvintelor cheie SEO. Odata descarcata, arata volumul util de cautare Google pe cuvinte cheie si costul pe click pe mai multe site-uri web. Acest instrument ajuta la economisirea timpului si efortului de a copia date de pe diferite site-uri web si de a utiliza Google Ads Planner pentru a vedea volumul de cautare relevant si datele cpc.

15

 

20. Pictura in cod

Primul desen in cod ii apartine lui Diane Smith. Numele acestuia este “Pure CSS Francine” este un desen in cod realizat in stilul picturilor in ulei din anii 1800. Lucrarea nu a fost creata intr-un software de ilustrare, Smith a codat fiecare element manual in HTML si CSS. (limbaj care ii spune browser-ului cum sa afiseze imaginilie in pagini web. Asadar, aceasta pictura nu poate fi salvata ca fisier si nici nu poate fi incarcata in site-uri. Iata aici mai multe informatii despre aceasta:

https://www.vice.com/en_us/article/9kgx7p/painting-made-with-code-html-pure-css-browser-art-diana-smith

 

21. Seocopywriting.com – manifestul

Seocopywriting.com a creat un manifest despre si pentru toti cei care lucreaza in domeniul SEO Copywriting pentru a educa lumea despre cele mai bune practici si ce inseamna de fapt sa creezi continut de calitate. Mnaifestul il gasiti aici:

https://seocopywriting.com/seo-writers-manifesto/

 

Recomandari

 

22. Video motivational

Un videoclip motivational despre viziune si ce trebuie sa faci pentru a ajunge acolo unde iti doresti!

Distribuie acest articol in social media