0770 686 119 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

In articolul de astazi vorbim despre noutatile din Facebook, Google, Youtube si Instagram, avem cateva infografice pline de informatii utile si o recomandare de film!

Google – Detailed Demographics

Google a introdus un update in ceea ce priveste target-area. Acum poti crea reclame mai nisate: pe langa varsta, gen si locatie, poti targeta si in functie de educatie, status parental, stare civila. Adaugand aceste categorii in crearea unor audiente, va fi mai usor pentru advertiseri sa inteleaga ce zone demografice inregistreaza engagement mai mare si ce audiente cumpara produsele si serviciile promovate.

Google Shopping Ads

Google a lansat in Romania Shopping Ads, instrument destinat, in principal, magazinelor online ce comercializeaza produse pe paginile lor web. Mai exact, cand utilizatorii cauta pe motoarele de cautare Google un produs, descopera anunturi cu produse similare produsului cautat.

google

Youtube Ads

A aparut in Romania Youtube Advertising. Acum poti cumpara spatiu publicitar la cpm pe Youtube, pe langa cele din reteaua clasica de Display. Vor aparea ca in imaginea urmatoare:

https://www.youtube.com/ads/running-a-video-ad/?&subid=ww-en-ha-yt-bk-c-glb!o3~EAIaIQobChMIxvPEtLTu4wIVSrTtCh0sOgkyEAAYASAAEgKT5fD_BwE~%7badgroup%7d~kwd-24815532313~1989813355~352927092864&gclid=EAIaIQobChMIxvPEtLTu4wIVSrTtCh0sOgkyEAAYASAAEgKT5fD_BwE&gclsrc=aw.ds

youtube

Facebook ADS

Facebook isi schimba politica in ceea ce priveste reclamele:

  • Va aparea mai putin text in reclamele vizualizate pe telefon. Mai exact, in feed vor aparea doar 3 randuri, iar utilizatorii va trebui sa dea click pentru a vizualiza textul suplimentar.
  • Fotografiile folosite pentru reclame se vor reduce la marimea 4:5. Cele care nu respecta aceasta dimensiune vor fi afisate diferit in newsfeed pe mobil.

y facebook

Facebook mentioneaza ca aceste schimbari sunt pentru a imbunatati eficienta reclamelor si a facilita utilizarea acelorasi materiale si pe Facebook si pe Instagram, dar si pentru a uniformiza continutul din cele doua platforme.

https://www.socialmediatoday.com/news/marketers-take-note-facebook-is-changing-its-ad-format-from-next-month/559169/?fbclid=IwAR2WKJabDWLfomOXGTnO_x9W8DBWdtuTno-Zn7I-fTNdKL3fCFU-8OjNong

Obiceiuri de cumparare pe mobil in industria fashion

Conform 2Performant, ponderea in ceea ce priveste comparaturile de pe smartphones in decursul a 4 luni a fost de 61%. In fashion, tranzactiile pe mobil au reprezentat 68%, in crestere cu 2 procente fata de noiembrie 2018. Tot acestia spun ca, in ceea ce priveste orele zilei, achizitiile de pe mobil in fashion atung varful in intevalul 18:00 – 23:00 (atunci se realizeaza 35% din totalul de tranzactii pe mobil).

https://ro.2performant.com/blog/obiceiuri-de-cumparare-pe-mobil-in-industria-de-fashion-ianuarie-aprilie-2019/?fbclid=IwAR39lIHI2R1eHJ06ypvXGlUrP3kKtazzmfSG0SSauJjLkRNmfkj1HE2bGb4

y fashion

10 Statistici Social Media de stiut in 2019

– Infografic –

https://www.socialmediatoday.com/news/10-social-media-statistics-you-need-to-know-in-2019-infographic/559181/?fbclid=IwAR3lr5f8-OdcwrQFYe5JtP3UP4_XMITkibFe2J2ws4mDiDEkdBHtekQjhr4

  • 2 utilizatori activi zilnic (aproximativ 42% din populatie)
  • Facebook ramane lider de piata
  • In ceea ce priveste generatiile – 90,4% sunt Millennals, 77,% sunt Generatia X, 48,2% Baby Boomers
  • In medie, petrecem 2 ore si 22 de minute zilnic, pe social media
  • 73% din marketeri sustin ca marketingul digital a fost eficient pentru business-ul lor
  • 54% din cumparatori folosesc social media pentru a cauta produse
  • 71% din cumparatorii care au avut o experienta pozitiva cu un brand sustin ca il vor recomanda familiei si prietenilor
  • 49% din consumatori depind de recomandarile influencerilor din online
  • Story-urile zilnice de pe Instagram au crescut de la 150 de milioane, in 2017, la 500 milioane, in ianuarie 2019
  • 91% din utilizatori acceseaza retele sociale via dispozitive mobile, iar 80% din timpul petrecut pe acestea este de pe mobil

infografic

Infografic Romania – iunie 2019

Zelist blog a postat un overview al conturilor active si al activitatii online pe diferitele platforme sociale in Romania, pentru luna iunie 2019.

Iata aici: https://www.zelist.ro/blog/overview-social-media-in-ro-iunie-2019/?fbclid=IwAR3rSzyYIKFp_79gs8xYVmcsuXxEPwxuZJL84K_N-ypHjRTEQpBAXX_qBFo

infografic ro

  • Facebook

10,000,000 utilizatori

88,128 pagini

40,035 pagini active

1,266,206 postari

  • Youtube

865,155 useri romani

41,992 useri activi

14,939 au publicat cel putin un video

110,221 videoclipuri publicate

  • Instagram

1,133,435 utilizatori

 

Recomadarile Harvard in ceea ce priveste managerii

y manageri

https://hbr.org/2005/03/what-great-managers-do

Ce fac managerii nu prea buni?

  • Se concentreaza pe sarcini, nu pe oameni
  • Deleaga sarcini, dar nu si autoritatea de a le realiza
  • Impune echipei sa se schimbe, dar nu intr-un mod natural, ci mai degraba fortat.
  • Ii lauda pe cei care se conformeaza cu ideile prezente si ii descurajeaza pe cei care aduc idei noi
  • Considera ca toti angajatii sunt motivati de aceleasi lucruri si ca au aceleasi obiective
  • Sunt de parere ca toti isi doresc acelasi tip de relationare manager-angajat
  • Cred ca toti oamenii invata in acelasi mod
  • Sunt de parere ca datoria unui manager este sa trasforme si sa modeleze angajatii in cea mai buna versiune a functiei, nu a omului

Ce fac managerii extraordinari?

  • Convertesc talentul unui angat in performanta
  • Motiveaza fiecare angajat sa exceleze in modul propiu
  • Plaseaza oameni in functii unde pot straluci
  • Valorifica unicitatea fiecarei persoane, prin valorificarea abilitatilor acesteia
  • Intotdeauna gasesc modalitati de dezvoltare pentru fiecare individ. Se focuseaza pe oameni, nu pe sarcini
  • Deleaga autotitatea de a realiza o sarcina, nu sarcina in sine
  • Lasa oamenii sa faca greseli. Definesc rezultatele pe care si le doresc, nu comportamentele
  • Se uita atat la punctele tari cat si pla slabiciuni dar, se focuzeaza pe calitati
  • Incurajeaza performantele bune: ce functioneaza la cineva, nu functioneaza la altcineva; se muleaza pe fiecare angajat in parte

Recomadari:

THE GREAT HACK

The Great Hack sau Iluzia Intimitatii, cum este tradus in romana, este un film documentar din 2019, despre scandalul de hacking iscat de Cambridge Analytica. Acesta cerceteaza cu atentie ce s-a intamplat, de fapt, cu campania de Brexit si campania politica Trump. In documentar regasim destul de multe informatii despre intreg procesul de promovare si cateva insight-uri despre campaniile care au revoltat intreaga lume. Cambridge Analytica este examinata din punctul de vedere al mai multor persoane afectate si implicate in scandal.

Il gasiti pe Netflix. Pregatiti popcorn-ul si inchideti Facebook-ul!

Distribuie acest articol in social media