0770 686 119 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Diferentele dintre generatii nu sunt, cu siguranta, un subiect nou. Este normal ca vechile generatii sa nu fie la curent cu noutatile sau sa inteleaga gresit stilul de viata, preferintele si deciziile generatiilor tinere, in special adolescentii. De altfel, tehnologia de astazi conduce si modifica rapid societatea, iar generatiile se schimba mult mai raid si mai dramatic, ca niciodata. Acest aspect, de cele mai multe ori, face brand-urile care au o istorie in spate, sa se intrebe ,,Ce trebuie sa stiu despre tineri pentru a satisface efectiv ceea ce cauta intr-un produs, serviciu sau experienta?”.

Aici gasiti cateva idei despre cum trebuie sa te orientezi in favoarea tinerilor si ce nevoi sunt in spatele acelor preferinte care te pot ajuta in afacerea ta.

Conform studiului PowerReviews, aplicatiile sunt cele mai populare in randul adolescentilor, iar daca stim ceea ce se afla in telefonul lor, ce aplicatii folosesc cel mai des sau pe care dintre ele exista cele mai multe conturi, ne putem indrepta in acea directie.

O caracteristica pe care multe dintre aceste aplicatii le au este ca ele amplifica si completeaza modul in care adolescentii utilizeaza celelalte aplicatii. Acest concept, de intelegere a ceea ce adolescentii deja iubesc, apoi de a construi si de a imbunatati acest lucru, este un mod foarte promitator pentru ca brandurile sa poata intra cu succes pe aceasta piata. Majoritatea tinerilor sunt de acord cu fraza “ceea ce te face sa ai incredere in brand este ca mereu creezi produse noi si interesante”.

O alta calitate importanta de a intelege modul in care adolescentii interactioneaza cu tehnologia, implica multitudinea de platforme pe care ei le utilizeaza constant. Fie ca este o imagine distribuita sau o melodie, tinerii se asteapta sa nu aiba doar acces la aceste aplicatii, dar sa patrunda perfect si sa exemplifice stilul lor de viata haotic. Atat timp cat brandurile vor sa se adreseze adolescentilor, trebuie sa ia in considerare cum sa o faca prin intermediul platformelor si prin multitudinea canalelor.

Aproape majoritatea adolescentilor afirma ,,Viata mea este mult prea stresanta”. Faptul ca au la dispozitie atatea tehnologii, este fara indoiala un lucru bun, dar poate fi, de asemenea, coplesitor si epuizant pentru adolescenti. Desi nu doresc mai putine optiuni, ei doresc sa poata lua decizii mai rapid, cu mai multe informatii si sa poata naviga cu usurinta pe diferitele platforme.

Specialistii The Markers te pot ajuta oricand in dezvoltarea unei strategii eficiente de marketing pentru afacerea ta. Contacteaza-ne acum si iti vom oferi consultanta gratuita!

 

Distribuie acest articol in social media