0770 686 119 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Conform raportului AdMonitor, in prima jumatate a anului 2018 reclamele de tipul Display au fost cele mai populare in Croatia si Romania. Acestea au fost folosite in mai bine de 98% dintre campanii. Cel mai putin folosite au fost in Polonia (68,1%) si Turcia (86,1%). In acelasi timp, reclamele video au fost populare nu numai in Polonia si Turcia, dar si in Ucraina (25,9%), Ungaria (15,4%) si Slovacia (14%).

AdMonitor_Summary_2018h1 (2)

 

In Estonia si Polonia cota de afisari a anunturilor pe PC a fost cea mai numeroasa (82,3%, respectiv 76,2%). Cea mai mare cota de afisari a anunturilor pe telefon a fost inregistrata in Romania (53,5%) si Bulgaria (43,8%). Doar Slovacia si Republica Ceha au fost tarile cu cea mai ridicata cota de afisari pe tablete – 6,2% si 6,1%.

Cel mai mare CTR a fost inregistrat in Ucraina (1,15%). Urmatorul loc l-a ocupat Polonia (0,92%). Topul celor 3 este incheiat de Turcia (0,88%).

Iata si raportul celor de la AdMonitor privind dispozitivele:

AdMonitor_Summary_2018h1

De asemenea, in raportul CTR-ului putem observa diferentele dintre tari:

AdMonitor_Summary_2018h1 (1)

Campaniile de tipul Display sunt cele mai folosite in Romania si, conform raportului celor de la AdMonitor, sunt afisate cel mai mult pe telefonul mobil. Acest lucru se datoreaza faptului ca 95% dintre romani nu ies din casa fara telefonul mobil. 79% dintre ei il folosesc inainte de culcare pentru a-si verifica e-mail-urile si conturile de retele de socializare, iar 64% dintre romani fac acest lucru dimineata, a aratat un studiu realizat de Huawei.

Specialistii The Markers te pot ajuta oricand in dezvoltarea unei strategii eficiente de marketing pentru afacerea ta. Contacteaza-ne acum si iti vom oferi consultanta gratuita!

Distribuie acest articol in social media