0770 686 119 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

2019 va fi un an plin de succes pentru oamenii de marketing, daca vor evita cateva greseli de content marketing. Content marketingul este cea mai eficienta metoda de a face marketing online. Insa, pentru a avea parte de toate avantajele acesteia, in 2019 trebuie sa creezi un content folositor, unic si care sa starneasca interactiunea cu audienta ta. Trendurile in content marketing se schimba de la an la an. De aceea, concentreaza-ti continutul in asa fel incat sa iti faci atent publicul tinta si sa construiesti un continut valoros, tocmai prin evitarea greselilor.

De asemenea, ceea ce conteaza este ce fel de decizii iei in asa fel incat sa te asiguri ca strategia ta pentru 2019 va fi corecta si profitabila pentru acest an. Sa planifici intreaga strategie de content marketing nu este deloc usor, insa, daca incepi sa iti faci planuri pentru 2019 in avans si sa descoperi ce trebuie sa imbunatatesti, intregul proces va fi mult mai usor.

Trebuie sa fii constiet ca o singura eroare sau un pas facut gresit iti poate ruina tot efortul depus pana atunci si te poate costa chiar propria afacere. Pentru a te ajuta sa iti faci afacerea profitabila in 2019, mai jos gasesti 5 dintre cele mai mari greseli pentru content marketing, pe care orice om de marketing ar trebui sa le evite:

 

1. Crearea unei strategii de marketing fara nicio cercetare

Aceasta este cea mai mare greseala pe care oamenii de marketing o fac in content marketing, prin nepastrarea informatiilor de baza. Da, este foarte important sa iti planifici intreaga strategie de content marketing prin realizarea unei cercetari corecte si prin analizarea strategiei impreuna cu echipa.

Daca nu iti este clar ce presupune o strategie, cum se creeaza, distribuie si promoveaza continutul, avem cateva intrebari esentiale in crearea unei strategii eficiente.

  1. Iti cunosti audienta?
  2. Te va ajuta sa construiesti imaginea brandului?
  3. Castiga content marketingul tau increderea audientei?
  4. Care este planul tau pentru distribuirea continutului in social media?
  5. Cum atrage continutul clientii?
  6. Ce format prefera adienta ta? Infografice, text, video, articole, webinarii?

Continutul a fost de ajutor, de informare si de actiune intotdeauna, deoarece ajuta la construirea increderii si relatiei puternice cu publicul. Asa ca, odata ce vei realiza ce anume doresti de la strategia ta de content marketing, fixeaza-ti un plan de continut adecvat.

Who – Cunoaste-ti audienta

How – Alege canalele potrivite

Why – Cunoaste-ti obiectivele

Where – Fixeaza-ti locatiile

What – Schiteaza un continut relevant

When – Conecteaza-te la momentul potrivit

 

2. Copierea altui continut

Copiatul sau furtul de continut care nu iti apartine este una dintre cele mai mari greseli in content marketing. Google favorizeaza doar continutul original si informativ, asa ca, plagiatul trebuie eliminat cu strictete in procesul de creare de continut. Ininate de a incepe sa scrii, cerceteaza zonele si informatiile de interes si gaseste o idee unica care sa se transforme intr-un continut valoros.

Asigura-te ca sursele sunt de incredere si aminteste referintele atunci cand preiei citate. Daca folosesti statisticile competitorilor, asigura-te ca nu le violezi politica de confidentialitate. Daca targetezi aceeasi audienta cu competitorii tai, poti folosi aceleasi idei sau structura de continut, insa trebuie sa fie indeajuns de original.

 

3. Canale limitate de marketing

Pentru a excela in content marketing trebuie sa cunosti valoarea continutului in afacerea ta. Continutul este o arma puternica in online, care nu trebuie limitata doar la cateva metode. Trebuie sa te pozitionezi deasupra tuturor si gandeste unde audienta ta ar cauta informatii despre tine, informatii relevante pentru ea. Iata cateva idei de continut pe care le poti incerca:

  1. Articole
  2. Continut video
  3. Infografice
  4. Ghiduri/ Sfaturi
  5. Intrebari si raspunsuri
  6. Podcast
  7. Webinarii

Lucrand cu influencerii din nisa ta si solicitandu-le sa distribuie continutul tau pe propriile pagini poate fi o strategie de marketing prin continut eficienta. Da, influencerii joaca un rol importanta in raspandirea informatiilor catre oamenii potriviti prin sugestiile si referintele lor de incredere.

Brandul tau trebuie sa fie diferit fata de celelalte pentru a se remarca si a iesi in evidenta, asa ca trebuie sa fii precis cand iti selectezi audienta. De asemneea, daca planul tau de continut nu este aliniat cu obiectivele de marketing, atunci nu vei obtine niciodata rezultate bune.

 

4. Asteptarea rezultatelor imediate

In marketingul prin continut trebuie sa ai rabdare si staruinta pentru a obtine rezultate pozitive. Trebuie sa urmaresti cu atentie propria strategie. Graba nu este deloc prietena cu content marketingul. Daca vrei sa incerci scurtaturile, s-ar putea sa te afunzi in probleme.

Content marketingul are nevoie de un efort deplin prin crearea de continut pentru distribuirea acestuia pe diferite canale. Metodele care necesita rabdare si timp aduc mereu rezultate pozitive.

 

5. Producerea de continut slab sau duplicat

Continutul slab sau duplicat a primit mereu penalizari din partea Google, inca din 2011, cand a fost introdus Algoritmul Panda. Scopul principal al acestui algoritm este reducea continutului de slaba calitate din Google si cotarea continutului de calitate in topul SERP (Search Marketing Jargon Explained).

Oricat de bine ar arata siteul tau, continutul slab va avea un efect negativ in topul cautarilor pe Google. Pentru a te afla pe primele pozitii in search, trebuie sa ai continut unic, informativ si user-friendly, in asa fel incat Google si utilizatorii sa il considere folositor.

 

Distribuie acest articol in social media