0770 686 119 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Exista multe motivele pentru care directorii companiilor se straduiesc continuu sa gaseasca modalitati de imbunatatire si diferentiere a initiativelor de servicii pentru clienti.

Live Chat pentru un customer service mai bun

Functia Live Chat este o caracteristica suplimentara, pe care unele companii au adoptat-o. Mai jos gasesti cinci motive pentru care ar trebui sa ai in calcul optiunea live chat.

1. Cost eficient

Cost-and-economy-01

Specialistii in domeniu estimeaza costul unei sesiuni de live chat in medie la aproximativ 1 USD, comparativ apelurilor telefonice pentru clienti, estimate la 6 pana la 20 de dolari.
Instalarea unei optiuni de live chat este mai usoara si mai accesibila decat serviciul de asistenta pentru apeluri live, tinand cont de economisirea costurilor de instalare, intretinere si utilizare a telefonului. De asemenea, agentii pot gestiona mai multe ferestre de chat si pot servi mai multi clienti in același timp, scazand timpii de asteptare atotcunoscuti, care ii fac pe clienti sa isi piarda rabdarea.

 

 

2. Diferentiere

De-ce-este-bine-sa-fii-diferita-624x468Intr-o mare de produse si servicii similare, diferentierea este esentiala. Studiul lui Forrester intitulat “Efectuarea activitatilor de chat proactive” constata ca 44% dintre consumatorii online spun ca una dintre cele mai importante caracteristici ale unui site este capacitatea sa de a-si satisface cererile, prin intermediul unei persoane vii, cand se afla in mijlocul unei achizitii online.

Acest lucru transforma site-ul virtual in ceva asemanator unui magazin de caramizi, de exemplu. La fel cum orice client poate merge la un partener de vanzari pentru ajutor atunci cand are nevoie de el, un site web cu suport live chat extinde asistenta in timp real pentru orice client, mai ales cand face achizitii online. Astfel, scorul de abandonare atinge un nivel minim, daca nu zero.

3. Asistenta pentru clienti in timp real

virtual asisstantPlatesti pentru a avea in permanenta asistenta pentru clienti atunci cand este necesar. Timpul este un factor cheie pentru a discuta cu clientii. Dintre cei care prefera chat-ul live, 79% au spus ca au recurs la aceasta abordare pentru ca au raspuns rapid la intrebarile clientilor si 46% au fost de acord ca este cea mai eficienta metoda de comunicare.

Comunicarea in timp real este importanta pentru clientii care prefera live chat-ul pe site-urile web. Ori de cate ori potentialii clienti au indoieli sau conceptii gresite, vei fi acolo, disponibil imediat pentru a le comunica motivele pentru care merita sa iti cumpere produsul sau serviciul. Nimic nu este un serviciu mai minunat pentru clienti decat rezolvarea problemelor in cel mai scurt timp.

 

4. Relatie stransa cu clientii

Hand writing Smiley on the Customer - Customer RetentionAprofundarea relatiilor cu clientii este o modalitate de a creste valoarea afacerii tale. Clientul se intoarce la tine in momentul in care a fost tratat exemplar, I s-a raspuns la intrebari si nevoi. Clientii care utilizeaza chat-ul live revin pe site pentru noi achizitii.

Conversatiile live chat pot, fara indoiala, sa iti intareasca relatia cu clientii si reprezinta un pachet care ofera clientilor servicii rapide, informate si personalizate. Acesta este singurul pachet de care merita sa iti amintesti si la care sa revii.

5. Imbunatatire conversii

Case-StudiesPentru a ajunge la un site, clientii trebuie sa urmeze cateva etape proactive. Acestia pot face o cautare de cuvinte cheie prin intermediul motoarelor de cautare, pot urma legaturile de social media sau pot introduce adresa URL a site-ului in bara de adrese a browserului. Avand in vedere acest lucru, este mai usor sa convertesti un vizitator intr-un client platitor daca el deja intentioneaza sa faca o achizitie. Live chat-ul creste conversiile cu 20%.

Daca doresti sa diminuezi costurile, sa iti distingi afacerea intr-o piata exigenta si sa oferi un serviciu imbunatatit, personalizat, in timp real, pentru clienti, integrarea live chat-ului in planul de mareting reprezinta un obiectiv puternic.

Specialistii The Markers te pot ajuta oricand in dezvoltarea unei strategii eficiente de marketing pentru afacerea ta. Contacteaza-ne acum si iti vom oferi consultanta gratuita!

 

 

Distribuie acest articol in social media