031 425 17 22 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Halloween a devenit un eveniment celebrat la nivel mondial aproape in egala masura cu sarbatorile religioase clasice. Este vazut de unii ca o sarbatoare pagana, de altii ca ceva simpatic, iar de expertii in marketing ca pe o perioada foarte profitabila si o oportunitate pentru inflorirea campaniilor. In Romania, aceasta sarbatoare nu este celebrata atat de amplu, dar in tarile putin mai dezvoltate, campaniile de marketing bazate pe Halloween sunt complexe si timpurii. Desi pentru marketingul romanesc sarbatoarea nu are o influenta mult prea mare, iata cateva statistici inregistrate in SUA pentru aceasta sarbatoare in 2016.

  • A fost sarbatorit de 55% (171 milioane) dintre oameni.
  • Cheltuielile totale au fost de 8.4 miliarde $.
  • Au fost cheltuiti 82.93 $ in medie de fiecare client

Achizitiile sunt reprezentate, de obicei de bomboane, costume si decoratiuni, atat de interior cat si de exterior. Vanzarile sunt in crestere de la an la an, iar expertii preconizeaza ca anul acesta va fi atins un record de 9.1 miliarde $.

Daca este sa vorbim despre marketing, , Romania are un potential enorm de castig. Avand in vedere mostenirea istorica pe care tara noastra o are, orice agentie de turism care se respecta, chiar si de peste ocean, asigura drumul turistilor catre Transilvania. Tara noastra este in topul 10 a destinatiilor recomandate pentru petrecerea Halloween-ul.

Vreau sa prezint mai jos cateva dintre modificarile pe care cele mai cunoscute brand-uri le-au facut pentru Haloween.

Google
google

McDonalds’s

maxresdefault

Walmart

walmart
Daca este sa vorbim despre profitul pe care Hollywood l-a facut bazandu-se pe aceasta sarbatoare de-a lungul timpului, sumele depasesc ordinul miliardelor de dolari. Poate sa iti placa sau nu, dar trebuie sa recunosti faptul ca are un potential de castig destul de mare. Cifrele nu mint, iar avand in vedere ca in Romania nu este foarte dezvoltat marketingul axat pe Halloween, potentialul este destul de mare si nu foarte costisitor.

Distribuie acest articol in social media