031 425 17 22 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Ce trebuie sa stii pentru a face vanzari prin telefon?

Ce trebuie sa stii atunci cand vrei sa faci o vanzare prin telefon? Telefonul a devenit in zilele noastre un instrument indispensabil pentru oamenii de vanzari. In proportie de 90%, prima interactiune cu clientii business to business are loc prin intermediul telefonului. Asadar, tu de ce nu folosesti aceste servicii pentru a-ti creste afacerea?

Mai mult decat atat, din ce in ce mai multe companii aleg telemarketingul sau vanzarea prin telefon pentru a isi creste vanzarile. Folosesc campanii de calificari de baze de date, de vanzari directe prin telefon sau de generari de leaduri.

 

Pentru a fi cu adevarat eficiente, cei care se ocupa de aceste campanii trebuie sa raspunda intai unui set de intrebari, pe care l-am intocmit in continuarea articolului.

      1. Au fost determinate nevoile publicului tinta inainte de a se incepe vanzarea si inainte de a fi creat scriptul de vanzare?
      2. Exista un plan al convorbirii telefonice? Un script sau un ghid de apel?
      3. Se transmite un mesaj clar si concis?
      4. Este cunoscut obiectivul direct al apelului?
      5. Este cunoscuta strategia completa a procesului de vanzare si cum apelul telefonic se incadreaza si ajuta la indeplinirea obiectivelor?
      6. Cuvintele si expresiile din script sunt atractive pentru potentialul client?
      7. Exista o diferentiere clara intre caracteristicile produsului/serviciului si beneficiile/avantajele pe care acesta le aduce?
      8. Exista o baza de date calificata, care contine date de contact actuale?
      9. Exista o lista cu majoritatea obiectiilor pe care clientii le pot avea si cu raspunsul care trebuie oferit?
      10. Exista un mesaj atractiv care sa fie adresat in primele 10 secunde ale conversatiei astfel incat sa fie captata atentia clientului?
      11. Exista o propozitie clara prin care este invitat interlocutorul sa actioneze?
      12. Este identificat intervalul orar ideal pentru apelarea potentialilor clienti?
      13. Odata citit cu voce tare, este suficient de convingator mesajul transmis? Pus in locul clientului, ai lua decizia de cumparare odata ce ai auzi acest mesaj? Este mesajul suficient de persuasiv?

 

Distribuie acest articol in social media