031 425 17 22 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Brandul este la fel de important pentru afacerile mici cat este si pentru cele mari. Sunt multe marci corporative care fac eforturi sustinute pentru a parea mai mici, in scopul de a atrage consumatorii care prefera sa sustina brandurile independente. In continuare voi prezenta cateva metode prin care iti poti dezvolta identitatea brand-ului tau.

1. Incepe prin a-ti defini brandul

Revizuieste produsele sau serviciile pe care compania ta le ofera. Identifica exact spatiul pe care il ocupi in piata si cerceteaza motivele si ingrijorarile clientilor tai, fie ca sunt ele emotive fie rationale. Caracterul brand-ului tau trebuie sa promoveze afacerea, deci conecteaza-ta cu ai tai clienti si diferentiaza-te de competitie.

2. Cand iti construiesti brandul, gandeste-te la el ca la o persoana

Fiecare dintre noi are are un caracter unic compus din credinte, valori si scopuri. Aceste aspecte ne definesc ca si persoane si ne ajuta sa ne ghidam prin viata. Personalitatea noastra determina cum ne comportam in diferite situatii, cum ne adresam si ce spunem. Desigur, totul se petrece in mod automat, nimeni nu sta zilnic sa stabileasca modul in care este caracterul sau (cum iti stabilesti frizura), iar atunci cand iti construiesti brandul este vital sa stabilesti de la inceput caracterul acestuia si sa il menti stabil.

3. Tine cont de ceea ce iti conduce afacerea

In ce crede, care este scopul ei si ce brand-uri sunt de urmat. Aceste intrebari te pot ajuta in stabilirea pozitiei brandului, in promovarea identitatii si caracterului acestuia spre publicul larg.

4. Tinde spre relatii longevive cu ai tai clienti

Nu iti imbraca promisiunile in haine scumpe, creand astfel asteptari la standardul carora nu te poti ridica. Imbratiseaza-ti clientii cu incredere si realism si creeaza o imagine de brand onest, care face mai mult decat pretinde.

5. Nu incerca sa imiti aspectul brandurilor de succes

Este foarte important sa ai propria identitate vizuala. Este un curent in ultima perioada care atrage o clasa mare de clienti spre brandurile mici, dar independente. Datorita acestui fapt, multe branduri mari scot produse sub semnatura unor companii mai mici si mai putin cunoscute. Daca ai originalitate, vei avea succes in piata, asa ca urmareste acest aspect mai degraba decat replicarea altor branduri arhicunoscute.

6. Fii inovativ si sustine-ti principiile

Marile companii sunt inconjurate de multe limite care previn orice initiativa de a reactiona si de a se schimba in functie de anumite evenimente. Desi fac bine aceste ingradiri, uneori pot fi foarte greu de respectat. Cu cat o firma este mai mare cu atat manualul de brand acopera din ce in ce mai multe aspecte. Daca te uiti cu atenti o sa vezi faptul ca toate campaniile brandurilor care se respecta au anumite trasaturi comune.

7. Ia mereu in considerare imaginea brand-ului atunci cand comunici cu ai tai clienti

Nu-ti pierde mandria, nu-ti dilua sub nici o forma imaginea pe care ai creat-o brandului tau. Nu te zgarci cand e vorba de servicii si ofera mai mult decat cere clientul. Promovarea este o tehnica buna prin care iti poti impune stilul si imaginea.

Distribuie acest articol in social media