031 425 17 22 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Daca in postul precedent am vorbit despre facebook si despre unele dintre cele mai eficiente metode de a face o pagina corporate de succes, acum vom vorbi despre LinkedIn si instrumentele sale.

Linked In este o platforma utila atat pentru recrutare, cat si pentru marketing. Fie ca te expui pe tine ca persoana, cu realizarile tale sau scrii despre acestea, fie ca iti promovezi afacerea de asa natura incat sa ajunga si la alti experti, LinkedIn este una dintre cele mai bune platforme social media pentru mediul business.

Asadar, care sunt cele 5 moduri prin care sa iti faci pagina de LinkedIn de succes?

LinkedIn-ul, fata de alte platforme social media, este mult mai orientat pe domeniul business (o dovada este pagina de ShowCase) si acest lucru are un dezavantaj: activitatea este limitata. Asadar  trebuie sa te folosesti foarte bine de statistici pentru a afla cand este momentul ideal de a posta.

1. Cercetare

Un studiu realizat pe 14 milioane de utilizatori a dezvaluit ca cea mai mare activitate a userilor este, estimativ vorbind, in zilele de marti, miercuri si joi.

Iar postarile cu cel mai mult engagement au fost accesate intre orele 10 si 11 dimineata. Insa pentru a avea eficienta maxima cel mai bine este sa postezi  (sau sa programezi postari) intre orele 8 si 9 dimineata pentru a avea timp sa ajunga la cat mai multa lume.

Un alt aspect important este sa nu postezi zilnic. Data fiind activitatea limitata de pe LinkedIn postarile nici nu au timp sa ajunga la oameni si pot fi usor considerate spam sau sa suprasature userul.

2. Sa fii atent la continut.

Postarile de pe paginile corporate trebuie sa fie cat mai vii, mai vesele si sa ofere dovada sociala a produselor sau serviciilor tale. Printre postarile cu cel mai mult success se numara:

  • Poze si video-uri legate de clienti ce folosesc serviciul tau si sunt multumit de acesta.
  • Update-uri despre companie.
  • Postari din “Publisher” venite de pe conturile administratorilor paginilor – in plus, publisher-ul ofera si avantaje grafice.
  • Slideshow-uri cu momente importante pentru companie, client etc
  • Adauga multimedia paginii tale chiar in sectiunea descriptiva a companiei. Un video de prezentare este chiar foarte bine primit de public.

3. Grafica

Daca tot am punctat Publisher-ul si elemental grafic placut pe care il ofera, putem sa vorbim putin si de aspectul paginii, dar si al contului tau.

Cum paginile corporate pe LinkedIn sunt facute din contul administratorului incearca sa iti pui si contul personal la punct.

  • Foloseste ghidul de best practice LinkedIn pentru a iti lua dimensiunile ideale pentru poze.
  • Pune o poza de profil cu tine care sa rezume ideea companiei tale si a pozitiei tale.
  • Adauga in CV multi media (videoclipuri, fotografii, prezentari pdf)
  • Scrie “Prima impresie”.

De ce este important ca profilul tau sa fie foarte bine pus la punct? Pentru ca oamenii relationeaza cel mai bine cu oameni, asadar este foarte important ca atunci cand se uita la administratorul companiei de care sunt interesati sa vada un chip cu care pot relationa.

4. Reclama si conexiune

Un alt instrument relevant este “Showcase Page”-ul. Acest instrument permite antreprenorilor sau brand-urilor mari cu mai multe firme sub numele lor sa conecteze companiile sau ariile in care actioneaza in pagina de showcase – lucru ce apare si pe profilul companiei, dar si al administratorului.

Un exemplu concret sunt paginile Microsoft. Acesta are o pagina principala a sa, dar si pagini mai mici pentru Office si Dynamics. Box-ul pe care il adauga pagina Showcase adauga aceste paginii “related” corporatiei si faciliteaza accesul userilor si la aceste servicii sau, mai bine spus, le aduce la cunostinta existenta acestora.

E un tool usor de folosit pentru promovarea mai mult afaceri ale aceluiasi brand.

5. Promovarea subtila

Apropo de promovare. Pe langa pagina showcase, videoclipuri, poze, articole, seo si reclamele platite, alte moduri de a iti face publicitate pentru pagina corporate sunt:

  • Ca angajatii tai sa treaca in CV-ul lor ca lucreaza la firma ta
  • Sa iti pui link-ul direct catre pagina in mail si pe alte conturi de social media (facebook, youtube etc)

 

 

 

Distribuie acest articol in social media