031 425 17 22 contact@themarkers.ro

Distribuie acest articol in social media

Este foarte important sa respecti niste principii de baza atunci cand lucrezi in vanzari. Cunostinta acestor principii poate face diferenta intre un om de succes si unul care nu intelege de ce este respins de clienti.

  1. Invata arta ascultarii!

  • Asculta inainte sa vorbesti, apoi adreseaza intrebari.
  • Daca vorbesti inainte sa asculti, nu vei descoperi nevoile clientilor.
  1. Invata sa fii direct!

  • Onestia radicala (cu respect) este buna.
  • Iti va conferi incredere si respect.
  • Ai nevoie de curaj pentru asta.
  1. Cunoaste-te pe tine!

  • Care este punctul tau forte?
  • Invata sa formezi un echilibru intre risc si venit.
  • Cunoste-ti limitele. Evita suprasolicitarea
  1. Ai nevoie de o poveste.

  • Care este povestea ta? Dupa cum actorii poarta performantele ca un prenume (laureatul premiului Oscar, George Clooney), tot asa agentii de vanzari isi pot etala realizarile.
  • Cum o adaptezi in functie de client?
  • Cum te identifici cu nevoile clientului?
  1. Fa exercitii de dictie!

  • In fiecare dimineata, repeta cateva jocuri de cuvinte pentru a-ti imbunatati dictia.
  • Nu marai! Desi il vezi pe Vin Diesel in Fast&Furios, nu incerca sa reproduci asta in procesul de vanzare.
  1. Pune accent pe relationare.

  • Relatiile reprezinta un punct cheie in vanzari.
  • Oamenii in general cumpara oameni. Asta poate fi si bun si rau, depinde de tine.
  1. Fii neinfricat!

  • O rata de vanzare de 50% este ceva de dorit. Asta inseamna ca, intr-un caz fericit, unul din doi oameni te vor respinge.
  • Nu o lua personal, foloseste orice respingere ca pe o oportunitate de a invata.
  1. Fii receptiv!

  • Rate de raspuns:
  • Contact prin intermediul paginii web: 4h.
  • Telefon sau email: 2h.
  • Retele sociale: 1h.
  1. Fii om de cuvant!

  • Spune-i clientului ce ai sa faci si cand. Tine-te de cuvant!
  • Este cea mai buna metoda de a castiga un client prin a ii demonstra ca esti parolist.
  1. Fii perseverent!

  • Nu-ti pierde increderea daca un client nu cumpara din prima.
  • Nu te supara daca pierzi un client, supara-te daca nu ai facut tot ce tinea de tine.

Vezi si 7 metode prin care sa iti construiesti un brand de succes!

Distribuie acest articol in social media